träna

Ja det är en sak som nästan är tvunget nu för tiden, jobbiga tanke men så härligt när det är färdigt. jag har just hoppat en timme till "sexy aerobic workout" , svettig o trött nu men det är skojj. tänkte jag ska börja med det igen då jag gick ner 5 kg sist bara av o hoppa till detta, sen älskar ja ju o få dansa till det lite så det är en bra träning för mig. ute och går är jag varje dag men inte för viktminskningen kanske men för friskluften så mina 2 hjärnceller kan jobba bättre. så ja tror en timmes promenix är på sin plats :D

så snälla knuffa o buffa mig i rätt riktning så jag kan ta av mig min fettkappa till våren ;D

5 kg sen är jag nöjd!

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0