jag ville så gärna tro...

men hur skall jag kunna det när allt är lögn varje gång jag tror, nu känns allt som lögner och för varje gång du öppnar din munn känns det som en ny lögn o de gräver sig bara djupare in i mig. lögnerna o misstankar sätter sina klor i mitt huvud. jag tänker och tänker och ältar och ältar, det känns som detta är en mardröm utan slut.

jag är så trött men nu ska ja försöka ta mina sista krafter och rycka upp mig så pass att jag kan ta mig till praktiken , ska jobba hela helgen, och det känns inte alls så roligt som jag önskar, allt runt omkring äter upp mig och alla mina krafter. jag vill bara lägga mig och inte vakna förens allt är bra.... men sånt går ju inte för har man ingen ytlig skada så har man inte ont, eller?

nu vill jag hitta någon att dela mitt liv med, någon jag kan älska och bli älskad av utan smutsiga lögner. men det är klart folk blir väl rädda nu när jag mår som sämst... hoppas att någon ser den tjejen under det trötta och ledsna ansiktet, jag är ju egentligen sprallig o superglad och älskar livet, det höll faktiskt sakta på att komma tillbaka , för att sedan försvinna

en känsla av att någon drog mattan under mina fötter och jag föll hårdare än någonsin...

bara för jag inte själv hade kraften kvar och förlitade mig helt på dig. istället puttade du ner mig i en grop du viste var djup....jag vet inte vad jag gjort för att va trungen och känna så här .



tur jag har min prins, vad skulle jag göra utan dig? ...


Kommentarer
Postat av: Lillanna

Älskar dig!

2011-01-20 @ 09:03:03
URL: http://lillannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0