uppdatering!

hej hej alla trogna läsare, nu var det ett tag sen jag skrev igen. hmm ja det kan bero på att jag har fullt upp hela tiden. har igentligen inte tid nu heller. men men passar på när jag sitter här med mina två knäcke med keso på ( har hittat nått gott knäcke med alla möjliga frön o konstigheter i , ska va nyttigt haha men de va faktiskt gott med :) ) så vad har hänt ... ja jag längtar ännu till jag börjar på mitt nya jobb v 25  ska bli så skönt o komma i gång :D o sen att det inte är ett serverings jobb gör mig desto gladare :) fast lön och så vidare är ju inte helt fel ;)

jaha sen har ju faktiskt syster jessica klämmt ut sin bebis med det blev en liten kille :) söt ! och jimmy upp i dagen . han ska heta Lusifer vilket också var ett av jimmy (b) s förslag till ville .hehe här kommer lite bilder...

 2 veckor innan bebbe ca.

       sötnosen!

 

 sommar hälsningar från mig o lillkillen :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va snygg du är! Ge mig lite av din kropp, tack!!

2009-05-25 @ 13:10:58
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0