ett nytt bakslag, från allt till inget

jag ser att det är många som är inne på min sida o vill väl ha uppdateringar ... hmm
bakslagen haglar över mig, när ska mitt test vara slut? allt har en större mening det vet jag . men vad? jag försöker se hoppet ! jag får släppa allt jag känner och vet och bara lite på att jag klarar detta.

 hur kan man vara så glad ena stunden o sen nere igen, förstår inte varför man gör sig sårbar ? varfök släppa in någon i sitt liv? kommer ta ett tag innan jag öppnar mig för någon igen ..

allt var bara lögner.. jag hatar detta . när blir det min tur att var lycklig?

* anna du är min ängel* och alla andra mina vänner som ställer upp ni är ovärdeliga!! **LOVE**

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hmmm... inte jag din ängel?? :-/

2009-05-04 @ 14:40:09
Postat av: Anna

Älskling, testet är slut när du bestämmer dig för det. Det är jobbigt men att ta steget bort, iväg, kommer läka såren dag för dag, även om ärren aldrig försvinner!! <3

2009-05-06 @ 13:44:07
URL: http://missquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta hand om dig o ville

2009-05-07 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0