verkstad, sjukhus, tvättmaskinsköp i k-stad!!

jaha vakna kl 6, köra jimmy te jobbet, köra innom mamma , köra bilen till verkstaden, sen vidare till vårdcentralen med wille som haft 40 grader feber i ca 3 dagar nu, ÖRONINFLAMATION igen!!! ohhh... sen vidare till affären (obs. allt detta gjorde jag med en jätte sjuk o gnällig bebis + att jag med har feber o super ont i halsen:(  ) när man handlat så bar de av till apoteket o handlade medecin osv. sen skulle vi åka på middag, wille sov i min famn hela tiden :( sen skulle jag hämta bilen i gen på verkstaden o punga ut med massa pengar, sen bar det av till KRISTIANSTAD! för o köpa tvätt maskin, suck, nu sitter jag här o har kopplat in maskinen o kör första programet o är HEEEELT SLLLUUUUUUTTT . ska man baa se DHW sen sova .

se u tomorrow <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0