mån morgon

jaha, det var länge sedan jag skrev igen nu, mitt liv ligger lixom lie på is precis som bloggen, det händer inte allt för mkt. helgen var dock underbar :) på fredagen satt jag hemma med ville, när han sen somnat så tog jag mig ett ååångt varmt och välförkänt bad med tända ljus, passade på att packa in mig och lägga ansiktsmask. man behöver detta ibland!! . sen slängde jag mig på soffan och låg där o njöt av ett glas vis och massa melon mmm, efter det gick jag o la mig relativt tidigt :)


lördagen kantades med tvättvikning o städning, sen bar det av mot karlskrona :) jag hade ju inte träffat släckt o vänner där uppifrån på år och dagar!! och jag har pratat länge om att åka , så jag begav mig. efter många falsksjugna låtar i bilen för ig själv kom jag fram till rödeby hos helena som jag inte heller sett på ca 2 år. tyckte det var dax!! o kul hade vi, sen efter ett par drinkar senare begav vi oss in mot city till min kära kusin, super kul värkligen och träffa alla igen:)

           

 the girls :)

se u when i se U pussa**

Kommentarer
Postat av: HanseN

Palla att detta va när ja va där ? Desutom i rödeby och sen va ja fylleshaffis till city xD

2009-05-02 @ 02:11:02
URL: http://HanseN.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0