tis morgon...

jaha nu sitter jag här IGEN med te o 2 mackor *standard* har lämnat ville på dagis och funderar lite på vad ? av allt!! jag ska göra idag. igår kväll satt jag o gick igenom alla papper som hamnat på hög, fylde i lite som ska skickas iväg osv, känndes jätte skönt att ha det gjort. fixade även i köket när ville sov.

jag hade velat göra saft idag, jag har ju massa bär ifrysen sen sommarens "skörd" haha och saftmajan står i skåpet o väntar. :D visst är hemmagjord saft mkt godare? o inga konserveringsmedel. måste ringa en massa med :( suck det är jätte tråkigt ... men ett måste.

igår lagade jag gammal hederlig husmans kost : kotletter med kokt potatis och brunsås, med lite kokt blomkål till de mmmmmmmums hehe;) wille tyckte med om de han åt 2 stora potatisar och en hel kotlett o massa blomkål :D

har ni tänkt på att det snart är alla <3s dag, 14 feb. :D den dagen man vill bli uppvaktad och ha någon speciell o mysa med.. ni vet! fast jag anser att man inte behöver köpa något på denna dagen, den finaste precenten man kan ge någon är bara lite uppskattning och kärlek. :)

lite till tidsförsdriv :D hehe

pussar på alla läsare , men inte dom som inte tar sig tid att komentera ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Maggan

Snygg bild:P Du ser ut som en docka, önskar att mina ögon var så blååå

2009-02-03 @ 16:54:27
URL: http://magzyy.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Ha ha ha massa fejk eller vaddå!? ;-)

2009-02-03 @ 17:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0