tack för du påminde mig...

ja tack för du påminde mig om vem du igentligen är! ja jag menar det, det gör allt så mycket klarare men samtidigt sårar du mig nått så fruktansvärt. det är som om du inte ens tänker.. tänker på att jag faktiskt har känslor. tänker du överhuvudtaget ? skulle du ha sagt detsamma till någon annan ? eller är det bara jag som lockar fram det sämsta hos dig? jag har älskat dig, mäst av allt ! jag kunde göra allt för dig FÖRSTÅR DU INTE !! jag kunde och gjorde allt för dig. vi har gott igenom så mkt tillsammans, men när jag tänker tillbaka.. har du någonsin uppskattat mig? har du? nej jag tror inte de, du förstår ingentig, varför kan du fortfarande göra mig så ledsen och såra mig så djupt? jag har under alla åren försökt göra det bästa av allt, ja se det positiva i allt, vi har delat många skratt och 8 år tilsammans, vi fick en underbar son tillsammans vi var båda lyckliga och jag trode inte vi någonsin skulle kunna vara ifrån varandra. men allt eftersom dagarna flyger förbi inser jag att allt detta inte var riktigt sant. var vi lyckliga, eller vana vid varandra? kära eller vänner? vänner trodde jag ....? men inte ens det kanske. sina vänner behandlar man med respekt, vill och tycker om att umgås med varandra.

jag vet inte om jag hatar dig just nu... inte min värsta ovänn skulle vara så känslokall. SVARA MIG NÄR JAG PRATAR MED DIG!!!! vad är det för fel på mig?? varför, är jag inte viktig alls? bryr du inte dig om att jag ska ha det bra och må bra ? jag vill ditt bästa , jag vill att du ska va lycklig jag vill att du ska hitta den rätta , den som är rätt för dig ( som tycker de är helt ok att alldrig prata o umgås, eller vara nära, som låter dig alltid göra som du vill medans din partner jämt blir undanskuffad o instängd, som mår bra och tycker om att vara mindre viktig än datorn)  jag önskar dig lycka till , nån som känner sig manad ??? ja menar så vill man väll ha det eller??

I don´t know how or where to start
Here we´re standing again
And I see know from where we are
That our road has come to an end
Though we come this far
I don´t know what
But I still can´t see who you are

I don´t want you to cry
Don´t want us to say goodbye
But I know that we´re falling apart
I don´t need your lies
And if you don´t sympathize
Tell me how will I know who you are?

It´s to late now but we´re gone this far
To see what´s here within
But we said that we´re never apart
Baby you are trying to hard
To believe in love

Don´t worry I promise it´s for the better
So I think we should let it go now
And maby we find love again?

så tack en än en gång.....

Kommentarer
Postat av: Josse

Usch förstår hur du känner:/

Hoppas du kan ta o flytta snaart =)

Kramar.

2009-02-09 @ 23:26:57
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: Alexandra

Kramar om*

2009-02-10 @ 07:51:16
Postat av: Anonym

know the feeling... :( DU vet att du kan höra va dig när som.. kram

2009-02-12 @ 22:25:17
URL: http://hotnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0