öroninflamation???

ja jag vet inte men jag har ont i båda mina öron och jag hör knappt ingenting. :S inte kul alls. jaha vad har mer hänt?? inte så mkt faktiskt igår ägnade jag hela min dag åt städning och sortering och planering inför målning av datarummet (huset ska snart värderas o då får de va tipp topp ) efter det satte ja igång att laga en jätte gryta med kallopps alltid bra att ha i frysen :D . medans den putrade på spisen tog ja mig ett bad o gjorde pieling o inpackningarhit o dit... ohhhh va skönt de va:D känner mig som en ny människa!

 min sötaste!!!

fattar ni vilket underbart väder det är idag :D solen skiner och de är ju nästan lite varmt ute... när jag hämtade ville på dagis så luktade det VÅR i luften mmmmmm. "på landet innebär de: rök av brända kvistar , jordlukt, gräslukt, och friska vindar" hehe

idag ska jag faktiskt baka bröd och tvätta massa .. om ni har lust kan ni gärna komma o hålla mig sällskap:D blir alltid lite roligare då..

pussar på er alla :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0