melodifetivalen

ja nu var första deltävlingen över. hehe o hetaste byxdräckten var ju helt klart den lila i alcazar <3 love. hahaha skulle ja lätt sättta på mig :D heet


tyckte faktiskt även om låten med emilia, anorlunda och live gamaldags glam i den :D o marie gick inte ens vidare VA???? men den suuuppper dåliga snnnnnääällla snääääällla låten kom te andra chansen!!!! vart e världen påväg?? hahaha

har njutit av melodifestivalen i sällskap men linda mycket snacks o cola :D <3 *smask*

idag har jag även blivit bjuden på kina restuarangen i o ström .. super god mat har dom där :D jag tog "fyra små rätter" den innehåller friterade räkor o fläskkött, kyckling i currisås och biff med bambuskott sen såklart massa ris o sötsur sås :). o efter de en friterad banan med glass *mumma*

sen är de många som vill se bild nu när ja klippt mig, har inte fixat håret på dessa bilder men varsågoda :D

       :D ja bjuder på dom

sen en på min snutte <3      sååå nu tar jag o säger godnatt till er alla pussa*

Kommentarer
Postat av: Lollan

dårpippin uggla gick bara vidare för hon hade turkosa stövlar...de berodde i var fall inte på sången!!!så arg!!tyckte tick tock skulle gått vidare..suck!!aja jag skulle egentligen bara säga att du e dö snygg i de nya håret!!



Ha de puss och kram

2009-02-08 @ 00:46:25
Postat av: Alexandra

Du aneglika Emilia gick ju faktiskt vidare, tittade du på programmet?? ;-)

2009-02-08 @ 09:04:31
Postat av: Alexandra

såg nu att du menade marie...:-p

2009-02-08 @ 09:05:57
Postat av: Anna

Tjena snygging!

Fint håret blev!! Saknar Ville massa. Och dig naturligtvis ;) Kanske kan hitta på något imån kväll, eller onsdag? Vi måste hitta på nåt nu i veckan när jag e hemma! Älskar daj! Puss*

2009-02-09 @ 12:50:51
URL: http://missquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad snygg du blev i håret!!!:D

2009-02-12 @ 22:27:15
URL: http://hotnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0