liv i luckan !

ja hallo hallo idag har jag faktiskt inga mackor och inget te .. är ju kväller. men där emot mina nyinköpta piller mot min öroninflamation :D mmmm gott.. nej!! har suttit på vårdcentralen mellan ca halv 2 o fyra idag. pust. wille var försten in så han kunde kolla sina öron , (tycker han hör lite dåligt sen + så ska man in o kolla småttingarnas öron efter dom haft öroninflamation så allt stämmer :D . efter det så skulle jag in till distriktssköterskan o kolla mina för jag har ju inte hört ordäntligt med mina öron på ca 3 veckor :( hon trodde jag hade vaxproppar.... men icke sa nicke !!!! hon kollae efter o där va de rent o fint .. så fick en tid till docktorn istället.. vänta vänta.... till äntligen jag kom in till en docktor som skulle säga var mitt fel satt , men tji fick jag. där satt han . kunde varken förstå vad ja sa eller prata så jag förstod. NICKA O HÅLL MED TÄNKTE JAG .. haha hmmm ska man inte använda sånna gummihanskar när man undrsöker??? tänkte lite . är han inte ovanligt närgången. " kände mig lite obekväm"!! tillslut  medelade han mig att jag KANSKE hade öroninflamation, så vi kan TESTA med medecin, sen har du nog någon vätska bakom trummhinnorna som vi får kolla upp om en vecka !! VA! en vecka till!!!!!! allt detta berättade han för mig när han hade allmän utgrävning i sin NÄSA efter snorkråkor !! OOOHHH denna sjukvård.


 jaja nog om de här är en ny bild på köket efter fogningen med ! :D

 pussar till er alla :-*

Kommentarer
Postat av: Anna

Läkare arbetar så nu förtiden. <3

2009-02-23 @ 11:06:13
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0