får inte, ska inte, vill inte känna mer

jag vill inte mer nu. vad kan jag mer göra ... jag känner mig så otrygg o nere, spelar snart ingen roll vad jag gör med mitt liv, VARFÖR får jag inte känna?? ska jag gå som en robot eller ska jag skita i allt. försöker tänka på allt runtomkring mig. mina vänner, mina föräldrar som har det dåligt, min underbara son som behöver all kärlek han kan få, penga brist, inget jobb, huset ska värderas och hinna målas o kaklas innan , källaren måste få nytt golv med innan , men hur ska det hinnas med när man är så nere att man inte längre kan fungera? mitt liv har varit såå lätt innan . jag tror jag drivs på kärlek och närhet,när jag har det trivs jag och är glad, positiv och livet är så lätt att leva, allt går som man vill o lite till..

det räcker nu, och folk i min närhet som inte vill mig väl bör genast avlägsna er.. för jag klarar inte mer . så snälla låt mig bli lycklig snart. detta "Jag" är inte jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2009-02-12 @ 22:23:27
URL: http://hotnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0