ajaj tungan

jaha här sitter jag med lite yoggi som jag försöker klämma i mig , som dom flesta vet så hade jag hål i tungan innan men tog ut de när jag var gravid. kändes meningslöst att ha det där då när jag bara kräktes :S. men så igår fick jag en dille, jag åkte in till kristianstad och töjjde både hålet i tungan och navlen.. gött :D . men idag när jag vaknade var de inte så skönt , tungan var ju 10 ggr så stor .. ajajaj, trodde inte de skulle vara som ett helt nytt hål!!

vad händer mer? . ja idag ska jag försöka hinna med att städa! diska, tvätta" utan tvättmasin" ooooh. åka til kristianstad igen :D systemet, och kanske iväg o festa te att lite ikväll

se U later :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0