pågen subs o te

jaha nu har jag lämna vilde wille på dagis efter en lååång natt , han ville inte alls sova . han saknade pappa. han grät o va otröstlig och ropade efter pappa :( så han fick ligga hos mig i sängen o mysa. (för typ första gången ) . är dock inte van vid jobbiga nätter så är aningen jättetrött idag :S

fast nu sitter jag här med en god kopp te och en pågen subbs som jag fylt med ost o skinka sallad tomat o gurka mmmmm hoppas jag vaknar til lite . har ju mkt att göra idag :)

jag vet att det är en kämpig tid jag har framför mig, men jag måste klara detta!! tack till alla som stöttar mig pussar

Kommentarer
Postat av: josse

Låter härligt vännen! :) Hoppas allting ordnar sig.. pusss

2009-04-01 @ 10:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0