måndag !!

jaha nu har den delade vårdnaden satt igång, denna veckan ska jimmy ha vår lille guldklimp hemma i huset, jag ska mestadels bo i olofström nu, umgås med vänner och söka jobb. får väl komma hem ibland under dagarna när jimmy jobbar och sköta det som behöver fixas . :s .

idag ska jag följa med Linda till karlshamn :) ska passa på att söka jobb där med , alltd bättre att komma personligen. jag vet att nån city restaurang söker, så dit får man ju vagga o göra ett gott intryck . ska skriva ner ett litet cv med som jag kan lämna efter mig, jag har fått för mig att de kan va bra :P

dagen igår spenderades på kreativum med ville :) han älskade de , men gud vad trött han va på vägen hem min lilla sötnos :)

en oservation från mig själv! : jag måste börja äta nyttigare !!! eller jag äter ju inte onyttigt nu häller men sommar o sallader är ett smarrit alt.

     jag kommer sakna min kille massor i veckan :S

sen ville jag tacka mina undrebara vänner för allt stöd! ! vad skulle jag gjort utan er??? PUSS!

Kommentarer
Postat av: Erik

Söt pojke! :)

2010-01-08 @ 16:00:04
URL: http://erikspeaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0