ROSA FLUFFIGA BENVÄRMARE

ja du läste rätt!! hahaha dessa har jag införskaffat för ett speciellt tillfälle den 25 okt.

eftersom många har frågat mig om jag inte kan blogga om dessa så får ni här ett litet smakprov  :)



ja vad ska man säga... hehe


här är lite bilder från heljen med ...
min undebara son i sin lilla vagn (under trädgårdsarbetet)
kantarellerna vi hittade... inte så många men goooda.mums
 på väg till mormor och morfar...       ett smakprov till :)


JAG...

jag har inte blivit den jag är alldeles av mig själv.
sen jag föddes har jag formats till den jag är idag.
formats av omvärlden och alla människor i den.
både på gott och ont,
formats till en unik och speciell person.
jag är inte lik någon, jag är lik alla...



Kommentarer
Postat av: Anna

URSÄKTA?!?! Lik alla??? Nu har du nog skrivit fel, nämn EN person du är lik, jag kan inte komma på någon. Du måste vara helt UNIK! <3

2008-09-29 @ 19:58:23
URL: http://missquist.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fy f*n vad läckra!!!!!Vill också ha det till den 25 :-D

2008-09-29 @ 20:11:02
Postat av: LotuzAngel

Hehe, snygga benvärmare=) Hm, nu måste man ju tänka till lite vad an ska ha för kläder som bräcker dom..hmm... =) Synes snart! //Lotte

2008-09-30 @ 19:06:41
URL: http://lotuzangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0