min tisdag...

ja dagen började med sovmorgon.. skönt!!! sen satte jag mig framför datorn för att leta upp ett nr. jag ringde till en gubbe som har hand om församlings hemmet här intill. O JA det går att hyra!!!

lokal  fixat

nu kan planerandet börja på riktigt till den 25 okt... äntligen ett riktigt party till min födelsedag (den 29 okt)

för dom som missat de så blir det 80-tals tema! och en kväll full med party, kareoke, snacks o dans moves.

 så på med bästa out fiten
o kom på party!!!

80-talet:

• axelvaddar, benvärmare, neonfärger, strort hår..
• urtvättade jeans, stora t-skirts, byxor i strumpor, hawaimönstrat, jogging dress
• pumps, jympa dojjer, blå ögonskugga o röda/rosa läppar
• tights, badräkt, pannband, stora smucken...

kom ihåg... är man inte utklädd så kommer man inte in!!

dagen fortsätter med att hämta ville på dagis, en timmes träning när ville sover....o så skriver jag här.

nästa vecka byter vi tak!!! äntligen betalt materialskostnaden idag. sen kommer ju snart dom nya fönsterna med, sååå skönt att ha det fixat innan vintern.. kramar på er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0