Helgens aktiviteter...

ja helgen har ju gått supersnabbt givetvis... suck. nu sitter jag här kl 21. 54 och skriver blobb o äter kyckling sallad. (äcklig sallad vill jag tillägga)

fredagen började med min vardagligg städning :(... men när kl närmade sig sex anlände Saara weee party. ville sov som en liten gris tillslut o festen kunde börja. drack lite vin ....cider... o ja baileys blev det med hm hm. fulla o glada spelade vi kungen o tränade strippdans hihi kul!!!


Och dessa bjuder jag på !!! haha fråga mig inte va ja gör :)



det va min fredag i stora drag!!

Så till lördag då var det middag hos mamma och pappa och medans maten blev klar så gick jag o jimmy en runda i skogen o letade kantareller... vi hittade massor hela 10 st hahaha.

Söndagen bestod mest av väl behövligt trädgårds arbete, träning, solning och en kulig runda till lilla anna på kvällen.. vi hade kul med mina nya lurviga benvärmare (till utklädnad) hahaha

ha en kul dag hoppas mina bilder gjorde nån glad. :) komentera gärna hihi

Kommentarer
Postat av: KusinVitamin

Meeeen tjena! =)

2008-09-29 @ 16:12:47
URL: http://www.finpixia.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0