you got to LOVE my cooking <3

ja idag tänkte jag göra lite fredags gott! det blev honung/ingefärs marinerad ytterfile men klyft potatis... mmmm im darn good att cooking i must say.. hihi.

fast det var ju bara jag och ville som fick njuta av denna underbara måltid då jimmy som vanligt va kvar på jobbet. men det hade inte ville nått emot, mer gum gum till mig då tyckte han.

sen tänkte jag bada lillen , o de gjorde jag. samtidigt som han plaskade rundor i badkaret så satt jag på toastolen och pratade med jimmy i telefon. gav en snabb blick till ville som såg något ansträngd ut..... OH NEJ , jag la på o tittade i badkaret ja han hade bajsat hmhm och samtidigt som jag såg de tittade även ville ner och fick syn på dessa flytande bajskorvar... AHHHHH han stälde sig upp i panik o skrek och höll på att klättra ur badkaret själv. tog upp han och ställde han på golvet, men icke där ville han inte heller stå , han klamrade sig fast i mig haha han blev nog lite rädd för dom små flytande monsterna... han vågade inte äns titta i badkaret efter de.

lite nytt ville lärt sig är : tack tack, gul kloss (hm varför vet jag inte) och ajajajaja samtidigt som han slår sig i huvudet haha

och för alla som missat det så är ju jag igång med träning och solning , måste ju bli en hot mama inför hösten 2008. bästa motivationen är nog min son som varje gång han ser min mage (eller mage överhuvudtaget) går han fram , trycker på magen o säger pfffffff pfffff , hehe ok börja träna typ!!
min träning för tillfället består av en timmes power aerobic varannan dag, långpromenad med ville på eftermiddagen , simning ibland och allmän dans på hemma plan och ute hehe. sen solar jag två ggr i veckan tills brännan jag önskar är uppnådd. :)

jaha någon som vill komma på middag nån dag och prova mina skills som kock ?? :)

min älskade snoriga son:på sin motorcyckel som han kan köra nu :)
 give me five har han med lärt sig. hihi  detta gör jag INTE om dagarna haha

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Heeej vännen =) allt bra ?? så söt han e din gosse =) vad gör du ikväll?

2008-10-03 @ 20:32:46
URL: http://charlottakarlssson.blogg.se/
Postat av: Anna

Heej älskling! Haha underbar Ville är! Saknar er! Kommer hem på söndag och börjar praktiken på månda, vi kanske kan träffas på månda eftermiddag? Älskar dig!

2008-10-04 @ 14:38:09
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0