Ont i mina fötter

                                            (ne inte fixat håret)

ja så är det jag har ******ont i mina fötter , fattar det inte. jag har haft ont nu i typ 5 dagar . och det vägrar gå över. så jag går som en robot här hemma.  jaja nog om de de går om till ja gifter mig ... hmm men de lär ju aldrig hända haha.

OCH NU har takläggaren börjat så smått, äntligen !!! men så skulle ju den där lastbilen med en kontainer på komma in i vårt trånga grindhål, men se de gick inte. efter många turer fram o tebax över vägen i försök att backa in gav chaffisen upp.. du har för trångt hål.... HAHAHA nu fick ja allt till de... ja e för rolig.  (ursäkta min dåliga humor, sitter och är trött o aningen frustrerad som vanligt haha)

o jag har målat ytter dörren me idag ... STOLT (sträcker lite på mig :)) fast smart som ja e skruvade ju ja bort hantag o lås så de inte skulle få färg på sig hmhm hur tror ni de slutade .

helgen kommer bestå av att renovera upp källarfönsterna lite, me ny skitt o färg . ska antagligen måla grunden me o trappan. :)

har börjat tycka de e lite kul o fixa lite ny mat , e så tjatigt o göra 2 middagar varje dag.  så här om dan blev det senaps panerad kyckling med cous cous och wokade grönsaker, en annan super god grej är korvsroganof men en liten aning kanel i (vet de låter konstigt men supergott) Prova du nästa gång du gör de! gjorde även höstens första riktiga potatismos :) i helgen ska jag göra plomonspäckad fläskkarre, tar sin tid men gooooott mmmm. OJ nu kom jag på nått kanske därför jag har så ont i fötterna , jag har stått framför spisen för mkt hahah

O du som tyckte de va tråkit o laga mat själv!! kom hem till mig vid middags tid så ska du få både mat o gått sälskap ;-p

vad ska man mer skriva .. längter te den 25:e men jag vet vissa som gör de mer än mig hahaha pik pik till anna fredrik o gänget haha, kul vi ska ha , o alla som ska va såååå fina i sina kläder. jag har inte bestämt mig än om jag ska ha BADRÄKT eller leopardklänning, vad tycker ni?? har ni kommit på?

För dom som inte kommer på nått kan till att börja med gå in på denna sidan http://www.geocities.com/summerua/80tal/mode80.html och sen åk till närmaste loppis/ begagnat (finns över allt) o hitta nått coolt för en femtilapp.. :)


jajaja nu får ja ta o ruska upp mig o sätta på en till tvätt. puss o kram te er alla <3

 och komentera ni som läser , vill ju veta vad ni tänker när ni läser min flummiga blogg

Kommentarer
Postat av: Bo Persson

Du får lägga upp bilder på de två alternativen BADRÄKT eller leopardklänning, personligen tycker jag BADRÄKT.

2008-10-09 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0