happy birthday to me, happy birthday dear Angelika

jaha hela 1 år äldre idag. (22 år)

så skulle man ha sov morgon och allt, men tror ni jag kunde sova då nene inte... då va ja pigg som en nötkärna. eller ja pigg va jag ju inte men jag kunde inte sova har för mycket i mitt lilla huvud :/

än så länge så har jag fått ett jätte fint halsband från alexandra( som jag fortfarande har på mig) och ett presentkort på 500 kr från anna fredrik, partik o sara. ( som jag redan handlat upp, står i föregående inlägg). sen fick jag en bukett blommor av jimmy och så skulle jag få ett par nya skor av han med, perfa!!!


puss på alla mina snufflor!!

Kommentarer
Postat av: Josse.

Grattis på födelsedagen Angelica:) Kramar Josse.

2008-10-29 @ 16:15:13
Postat av: Johanna

Tack du! Sicken söt unge du har då ;) Hur gammal e han?

2008-10-30 @ 08:27:50
URL: http://lattemammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0