får väl uppdatera lite..

ja nu har min 80 tals fest varit!

hur vet man att det varigt en lyckad fest... hmmm jo när ens hus stinker gammal alkohol, spya och när kylen står mitt på köksgolvet när man vaknar.... hahaha jo visst de va kul.
JA jag var onyckter, o gud va de va härligt haha ;P kareoken som INGEN skulle röra slogs alla om hela kvällen, jag kraxade till och med några sånger i den. snacksen som jag köpte glömde jag bort. men tror ingen blev ledsen över de..  jag stylade mig tillslut efter många om o men i en svart vit , madonna inspirerad outfit. rosa öronhängen, och mkt stort hår. haha va alla va snygga.. min min på denna bilden säger väl allt ***asg*** knappt onykter



jag är sjuk igen nu med suck och åter suck. igår var jag i kristianstad men alexandra o lotte hittade lite kläder. mmm mmm, det blev en jätte söt klänning med stjärnor på en grå kortärmad polo, en vanlig tröja , ett lila fest linne och n varm mysig lång tröja.  (tack anna, fredik, patrik o sara för ni gjorde de möjligt) hihi

vad händer mer, jo inte så mkt fönsterna är färdiga nu kommer bilder senare... taket e fortfarande på g( han e slö) . kärleken är aningen deprimerande men livet flyter på i sin vanliga takt.

puss till alla mina snufflor <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill se bilder på kläderna :D

2008-10-30 @ 15:03:22
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0