suck...

I'd Like To Dedicate this  to everyone  that Been In A Relationship
Who Just Had Thier Fucking Hearts Torn Out, U Know What I Mean

From Promises To Lies To Every Tear Drop That We Cry The Promises To Care
If This Is What Love Is, Then I Think I've Had Enough

Tears Droppin From My EyesThe Pain I Can't Explain, All I Know Is love Is Pain

Was It All A Waste Of Time

Who Have Felt The Pain Of Losin Someone U Truelly Love
And Who Has Lost All Hope In Their Dreams
But Remember There Is Someone truelly Special Waiting Out There For U


Min lördag:  idag har jag sysselsatt mig hos mamma och pappa med ville. där var det julstök och bakning på G , sen bar det av och handla lite så jag kunde baka hemma med ville med... kom hem och så klart hade man glömt gästen AHH suck , så lussekatter får jag baka imorgon istället . pepperkakor blev det några st ... jag fixade och ville tog sönder dom haha men mmm så gott de va att sno lite av degen hehe. sen har jag satt upp dom nya julgardinerna och adventsstakarna :) .sen lagat mat o städat som vanligt.

kan ni tänka er att taket snart är klart nu hehe äntligen!! han håller bara på nu med vindskivorna, så så ligger det till . annars har det inte hänt så jätte mkt nix pix, var bjuden på fest idag men jag orkade inte de .

så dagens tankeställare : För att drömarna ska slå in måste man vara vaken ;)

puss mina snufflor <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är ju bättre att umgås med sonen istället för fest :-) Man kan ta igen sig när de har blivit vuxna :-)

2008-11-29 @ 21:44:15
Postat av: Anna

Miss you! Ska bli kul o träffa dig imån! Kanske kan jag inte på dagen, vet inte om jag kan va ledig då, men ska försöka :) Tack för att du finns!! <3

2008-12-01 @ 09:38:02
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0