mitt kantiga liv..

jaha vet inte riktigt vad jag ska skriva idag... allt e som de brukar , dagarna går som vanligt och jag e som jag e ! haha

Men imorgon ska jag i allafall jobba första dagen på mitt nya jobb *ÖVERLYCKLIG* :) ska bli så kul asså. äntligen egna pengar, komma ut o va social och wille får som han vill han me VA PÅ DAGIS haha . så altså kommer jag gräva ner mig i arbete tiden framöver förhoppningsvis. tiderna vet jag inte än riktigt mer är att jag nog kommer jobba de flesta helger fram till 2 på natten och servera fulla människor :) men de klara jag nog om jag klarade de när jag var höggravid hehe.  men ett stort + till detta slit e ju att de bär med sig pengar med :) haha GÖTT

jag vill så fruktansvärt gärna festa o ta mig en sexig slowfox på dansgolvet i helgen nu när jag sedan ska jobba typ alla helger hmmm men dom flesta kan inte, bara lilla jag som ligger på golvet o skriker efter lite social tid *ahhhh*..

det är sååå mkt jag saknar nu så ni kan inte fatta : jag vill ha kärlek!!! säger de allt ?? tror de, de e mkt som räknas in i de ordet.. tror nog dom flesta har känt den känslan att bara vilja ha någon att mysa in sig med en vanlig vardagskväll, känna tryggheten och värmen. nån att busa med och prata om allt o inget med. :(  konstigt att man ALLTID dras till fel killar !!

på lördag ska jag ha min födelsedags middag med .. :) tog sin tid hm hm men nu så . blir utsökt mat direkt från angelikas ugn :)  efterrätt ska jag med fixa, blir nog en klassiker från min sida . vit choklad moose toppad med bär i höga glas mmmm *smask* middagen avslöjar jag inte än, men jag lovar de kommer va super ;)

det var nog allt från denna ggn tror jag , har igentligen massor att skriva men man vet ju aldrig vilka som läser här haha .. ni kan väll slänga in en komentar när ni ändå är här o läser om mitt kantiga liv ;)

massa pussar till mina snufflor

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till imorgon!! Massa kramar och god natt!! skit trött

2008-11-06 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0