tanken har slagit mig!...

hallo alla läsare. 

Igår lagade jag min födelsedags middag, föräldrarna och min lilla syster kom och åt :).. mmmmm gott det blev . sen satt jag trött, övermätt och ensam, jimmy var på "personalfest" hela natten. hade velat ha nån o krams med :(

i förgår när jag skulle sova kom jag på mig själv med ett leende på läpparna, vad e detta tänkte jag ... hm kom på att jag nog är rätt lyckligt lottad ändå.. och mitt älskade barn som låg där och sov så lungt och tyst som alltid, livet är väl till för att levas, man är inte länge i detta livet. :) varför gå runt o va ledsen och besviken, när det finns så mkt mer att känna. lyckan att bara ha sig själv och ett undrebart barn räcker gott för mig.



jag får inte alls städa ofta hemma "tagen på bar gärning WILLE" haha

puss alla mina snufflor :-*

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha ha ha ha, han är ju för härligt!

kramar

2008-11-09 @ 09:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0