träningen börjar ge resultat.:)

jo visst man blir ju inte lika platt om magen efter barn, men jag försöker i alla fall.

o nej jag har inte super snygg mage  haha inte därför jag lägger upp de utan för att se resultatet av min träning, kommer fler efter hand som kilorna försvinner och muskler kommer :)



        inte perfekt men rätt hyfsat än så länge.. hehe

bästa jag hörde på dagis för nån dag sen var : ville skirker såååå högt, han skriker som  en ... en ... en RAKET waaaaa hahaha

lite bilder på willes hämska kläder han fått i precent... stackars barn att jag var tvungen att testa dom på han ... var får man tag i dessa ???? haha

 haha och sen en vanlig bild på mitt monster

pussis...

Kommentarer
Postat av: Saara

Damn girl you`re hot!!

2008-11-19 @ 12:32:18
URL: http://www.metrobloggen.se/saara
Postat av: HanseN

Porr :o

2008-11-19 @ 13:22:28
URL: http://Myspace.com/HanseNinc
Postat av: Alexandra

gud vilket fetto du är!!!!bläääää!!!

2008-11-19 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0