tisdag kväll..

Ja och då vet alla dhw älskare att man ska bänka sig framför tvn. :) precis som jag ska göra hemma hos Anna <3. alltid lika trevligt och sitta där och tjattra lite med, båda två kom överrens om att det var behövligt med en tjejkväll hehe.

altså alla som känner mig väl vet att jag är lite halvt udda o helt tokig, och alldeles alldeles uuuundrebar ,  haha men sån är jag .  men dom jag fattat tycke för och älskar , älskar jag på  riktigt och för evigt <3 som mina vänner :)

en sak jag tänkt lite på sen jag hade ett litet mysigt samtal med en vän är ju faktiskt att man ska vara glad för det man har , och jag har nog alltid tänkt så tror jag, jag har växt upp fattigt, har själv levt fattigt i flera år.. flyttade hemifrån när jag var sjutton och hade bara mitt studiebidrag och jimmy hade inget jobb, alla pengar gick till hyran förutom 300 kr som vi hade till mat varje månad under 2 år. men jag höll alltid modet uppe, och var inte bitter för de, jag var kär och kunde leva på de :) jag fick ändå bra betyg i skolan och började extrajobba direkt efter skolan, vi flyttade sen till ett litet hus i pukavik inntill havet , jätte mysigt men hade inget riktigt jobb än , men jag visste att allt skulle ordna sig när jag känner nått sånnt brukar allt fixa sig. så jag sökte runt massa jobb åkte överallt och sökte personligen , ringde massa ställen från telefon katalogen, och så sant jag fick 3 jobb erbjuande att välja mellan , valde ett där jag jobbade ca 2 år.  sen efter ett par månader fick även jimmy jobb och vi blev helt plötsligt riika haha, levde gött ett tag och planerade en liten . blev gravid. såg magen växa månad för månad samtidigt som pengarna på sparkontot växte .. lyckliga dagar. letade hus att köpa . jobbade till jag var lite mer än 7 månaden hehe väldigt jobbigt att jobba sena dagar och alltid minst 12 timmarspass när man var höggravid men deppig .. nej, jag har alltid varigt glad åt de lilla och sitter faktiskt här o små smilar nu, hehe när man tänker till baka på allt .

sen började de gå utför när vi fick ny hyresvärd till huset , han skulle renovera upp huset och senare sälja det för flera miljoner, så dag ut och dag in var det bankande och vi bodde i det huset utan tak och fasad när jag kom hem efter bb. men sen fick vi våra pengar av hyresvrden för vi skulle flytta, men hade ännu inte hittat ett nytt boende efter nästan ett års letande , ca ett halvår att seriöst letande, så vi fick bo i en mindre stuga utan värme under villes första månad. sen fick vi bo hos mina föreldrar under 2 månader till vi äntligen hittade huset vi bor i idag . glada som vi var började renoveringarna med en gång köket revs och vardagsrummet fixades och ett rum till ville.  jag älskar igentligen livet och lever det till fullo när jag är älskad

nu sitter jag här för första gången i mitt liv och tycker livet är svårt och jobbigt, jag vill ha den kärleken igen, den man gör vad som helst för, offrar allt man har . och blir lycklig igen , kommer de hända mig? jo klart de kommer innerst inne i lilla mig ropar mitt vanliga jag att allt ordnar sig , man kan få allt man vill bara man tror på framtiden :) och älskar allt i den.

det blev en lång bit av mitt liv intryckt i detta inlägget , men jag mår redan bättre , min blogg är nog lite av en psykolog för mig . alla har vi våra problem stora som små. men snälla tappa inte hoppet.

oavsett om du tror du kan, eller om du tror du inte kan så har du helt rätt :)

pussis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0