livet är på G igen

japp japp, nu du händer det grejer :)

idag steg man upp med ville städade huset och satte på en tvätt, lämnade han på dagis, hem o fixa lite mat till mig och köra till jobbet sen. jobbade till ca 2, handlade sedan lite på willis snabbt till dagis och hämtade hem vilddjuret. så nu hinner jag blogga en snabbis innan jag ska jobba igen mellan 17 - 03 inatt ca. suck , men jag känner mig faktiskt rätt glad ändå att det händer saker, ja menar man klättrade ju lite på väggarna hemma :P.

mellan jobben nu så ska jag försöka skriva en drink lista för de hade ju inte kära chefen tänkt på .... ( hmmm) eller vad dom ska kosta eller inte mkt över huvud taget... ^ ^ ohhh det gör mig lite arg faktiskt, sen frågade jag han lite om kvällen, och hör o häpna han hade faktiskt tänkt på lite grejer..... vilka lampor som skulle va i taket....." halvt kaos" ja o ne de e ju inget annat man behöver tänka på mer än hur det ser ut när folk kommer in!!!!! typ som att det ska finnas PENGAR I KASSAN när man öppnar, eller att man kanske ska veta hur den överhuvudtaget funkar, vem har fått programera den... "jag" suck, smussel hit o dit, får man änns nån lön tror ni .. allmänt trött på att bli utnyttjad :(

dagens tankeställare:   En optimist köper sig en ny plånbok för sin sista sedel.

puss pusss mina snufflor

P.S extra tack till underbara anna för presenten jag fick :) betyder mkt att du bara gav den bara sådär ( äkta vän) .. nu blev ni nyfikna på va ja fick va ??? haha jag fick ett superfint ljus där det stod:

Vänskap
En vän som du finns alltid där för mig.
du lyssnar och bryr dig om mig. du är
min tillflyckt och klippa,med digmår jag bra.
Du motiverar mig som ingen annan gör.
En vänskap som vår är värd så mycket.
                    Nu är du hedrad med ljus och värme      <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0