jobbigt...

ja nu börjar allt falla på plats. känner att mina känslor jag jobbat så länge för att dölja börjar svämma över i form av tårar. jag gråter ju INTE, vad e de med mig?? jag är alltid glad och positiv, jag lovar. men var är jag nu? nu sitter en ensam jag och skriver. känner inte för någonting längre. jag ser den lätta vägen framför mig, den jag tagit så många gånger förut, den är sååå nära jag kan ta den och jag vill ibland ta den men av nån anledning är det anorlunda denna gången.

jag vill bara bli sedd, vara älskad och få älska, är det för mkt begärt?? alla har vi gått igenom många svåra saker i våra liv , mycket vi än idag inte sagt till nån. Varför ska man? jag vet inte... man vill inte att folk ska tycka synd om en, älska mig för den jag är och du får ovilkårlig kärlek tillbaka.  jag kan ha temprament och hata intensivt men den jag älskar, älskar jag av hela mitt hjärta!! jag vill lita på dom som står mig nära, kunna umgås och vara glad. jo jag är ju glad men ... men ja vill så mkt jag inte kan,  jag vill bara kunna falla o veta att det finns någon som fångar mig.

jag vill :
-kunna se nån i ögonen o känna pirret
-kramas hela natten
- ha hett sex ( vem vill inte de)
- få några fina ord viskade i mitt öra
- få dom där längtande blickarna, och kanske ge några tillbaka
-känna mig säker i mitt liv
- dela mina lyckliga och jobbiga stunder
- veta att jag är älskad...

jag vil inte folk ska tycka synd om mig!!! jag ville bara få känslor ur mig som gör att jag mår lite dåligt nu.

jag vill låta mig själv svepas med i min egna dröm, men hur kan jag när jag inte vågar ...  det är dags att släppa gamla inkörda spår och vanor det vet jag.

....men jag måste...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken fin musikvideo :-)

Kram från lilla mig*

2008-11-02 @ 19:14:35
Postat av: Josse

Jätte fin musikvideo, förstår precis hur du känner..

Man vill så jäkla mycket som man inte kan..

Hoppas allting är bra med er iallfall?:) Kramar Josse.

2008-11-03 @ 16:27:13
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: Linda

Musikvideon var så jävla fin

Tror vi är många som känner exakt likadant

man tror man är ensam men man är långt i från det om att gå igenom samma saker...

Be strong, don´t give up..

Puss

2008-11-04 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0