ett olångt medelande

hallo all nu sitter jag här trött som en get o lite halv iriterad för filmen jag ville se inte funkade hm :( heheh men de löser sig som käringen sa när gubben sket i vasken hahaha ja e för rolig.

hänt idag då?? jo jobbat har jag väl gjort lite, vatt på abf, vatt o hälsat på med ville valle hos helena med så han fick leka med lukas o bella :) . sen va det mamma o pappa som fick bjuda på middag idag hihi. lekt lite sån där ni vet med färg glada prickar på som man ska sätta händer o fötter på ni veeet .... hehe ville vann överlägset :)

nu sitter man här o ugglar, tänker på allt o inget .

funderat på om man börjar få tillbaka lite humör o humor nu :) tror de !! ombytlig i humöret ja vet haha men det e ju ja de .

tanken har slagit mig i dag med att jag vill bara göra mig riktigt fin,  inte gå ut eller så men åka o klippa mig,lägga mig i ett bad njuta fullt ut av livet , slänga på mig lite smink fixa håret och dra på snyggaste outfiten slänga mig på soffan o känna mig speciell :) ni som brukar läsa min blogg vet att jag e e liten konstig figur, men visst e de skönt o känna sig lite halvt snygg ibland. ett råd: snyggaste underkläderna PÅ.  gör gott i skälen hihi..

ett hett tips e med att träna lite till favvis programet på tv, :) "hänt redan"


Dagens tankeställare: ord måste vägas inte räknas    puss mina snufflor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0