tränat idag

japp som rubriken lyder så har jag tränat idag, känns så fruktansvärt skönt att göra sig av med agresion och fett samtidigt haha nu har jag gått ner 4 kg . känns rätt bra faktiskt.  man känner sig så där härligt duktig efteråt.
fast denna gången var det lite hårdare träning :) hihi sist kom man ju till fel pass och fick dansa nån sån där afro power dance i stället, men de funkade ju de med ;) ..  träningsvärk kommer jag ju ha imorgon men sen ska jag på att igen på ons . sen funderar jag på om jag kanske ska börja på det nya gymmet här med, så man får lite mer intensiv muskelträning med ..

annars i mitt liv är det som vanligt , killar är inget o ha och så söker jag nytt jobb för fulla muggar. hehe . sen har jag redan planer inför hösten att jag ska börja skolan då med. 

var kommer all min motivation ifrån nu helt plötsligt... ja du ?? haha de vill ni veta va?

nej jag har bestämmt mig nu, jag ska käna bra, må bra och bara ha kul ett tag

puss alla mina bästaste <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar dig!

2008-12-02 @ 13:06:52
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0