syns det än??

japp syns det än att jag tränar och försöker äta rätt ;)

ska även börja med en hemlis snart som man garanterat går ner minst 2 kg i veckan ;) ... apapap jag sa hemlis alltså jag skvalrar inte haha

nu är det snart jul mm mys, men julkänsla har ja inte riktigt än...

ville klättrar på bordet hör jag som vanligt!!! AJAoch nyår har jag fått så många erbjudanden vad ska man gööra AHH härliga problem :) nu ska jag snart laga middag hehe

jag har såå onödiga inlägg nu för tiden men känner inte riktigt för och skriva mer ingående just nu ...

pussar alla mina underbaraste .. <3

Kommentarer
Postat av: Madelen (Saaras kompis)

Oj oj oj vad du har gått ner i vikt :D Grattis.. Jätte duktigt :D

2008-12-10 @ 09:20:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Madelen
Postat av: Anna

Till mig e det klart du säger det ;)

2008-12-10 @ 12:17:35
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0