life is good :)

ja livet börjar bli bättre,, nu har jag fått tillbaka mit körkort,:) sååå glad, telefonen funkar igen, har precis tränat en timme och ätit en supergod puma och majs soppa mmm.. igår åkte jag även till ett ställe jag jobbat lite och krävede min lön som jag inte fått än... krävdes lite J***** anama!!! haha

imorgon ska ville ha lucia på dagis.. sååå söt han ska va som en lite tomte , blir även lite lussefika med dom andra föräldrarna. ska försöka ta massa foton  :) så jag kan lägga upp lite här sen hihi.

vad ska jag mer skriva??? jo jag saknar kärlek! hehe ja det har ni läst i många inlägg tidigare men vad gör man, det är inte så lätt med den där kärleken.. tycker allt rinner ut i sanden...

har även varigt med ville hos doktorn .. snyft lillen hade öron infalamation och går nu på pencelin.

det var nog allt för idag .. pusar till mina underbaraste... <3

Kommentarer
Postat av: angelika the bloggare

haha många stavfel, märks att jag inte kollar igenom texterna innan ja publicerar, men thats mee <3

2008-12-11 @ 13:11:08
Postat av: annonym

vadå har du blivit av med körkortet innan?

2008-12-11 @ 17:57:10
Postat av: Saara

vill bara kika in o göra reklam för min nya blogg.. ;)

2008-12-13 @ 12:58:03
URL: http://sadija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0