lååång dag

ja nu var det ju faktiskt ett bra tag sen jag skrev här, väldigt underligt. haha . kan ha med att göra att jag haft en del att göra de senaste dagarna .. :)

idag så har jag ringt dom där på glockalnet med föresten. så snart ska väl telefonen fungera igen förhoppningsvis :) lite smått jobbigt när det inte fungerar som man vill. hm  varit med ville då vårdcentralen med, han hade öroninflamation den stackaren :(

vad ska man mer skriva ... taket är färdigt nu med, jag har hunnit med att baka med och vatt på middag hos mina föräldrar med ville. joel har sovit här över helgen med och så var vi och hälsade på hos joel och lisbett så ville fick leka av sig lite med Saga :)

nu ska jag snart börja på jobbgarantin med sköööönt .. jag fattar inte vad de är lite jobb nu för tiden suck . men allt ordnar sig bara man kämpar, jag har ju i alla fall a kassa nu :) och viljan att jobba hahaha jag tar snart vad för nått jobb som helst .... eller ja jag tar nog vilket job som helst nu.. vill DU ge mig ett ??? haha får väl snart vika ut sig så man får lite pengar haha ;)

ne de var allt prat om ingenting denna gången.. blir nog nått roligare imorgon när jag är lite mer pigg hehe

  lilla ville som jagar en bil och sen jag efter lite mer träning haha hm 

puuusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0