tisdag morgon

ja nu sitter jag här igen, äter en frukost bestående av två rostade mackor och en kopp te, inte så nyttig men ack så god :) . idag ska jag sitta här och söka jobb igen.  ev kolla på nån lägenhet. sen ska jag   ju hämta ville kl 11, laga middag, och städa här hemma.

igår lämnades ville på dagis, sen körde jag jimmy till jobbet så att jag kunde ha bilen. jag körde direkt till ett möte jag hade i karlshamn kl 08.30, knappade in koden, travade upp för 3 trappor för att sedan få sitta o lipa i en timme.

att *** inte änns följde med säger väll allt sa hon , .... oooo då brast de, jag viste knappt vad jag skulle säga eller hur jag skulle vara, men JAG är ju STARK!!! eller?? nej inte nu längre tror jag inte . jag orkar inte längre kämpa, det har jag gjort i 5 år nu...

DET ÄNDA JAG VILL SÅ ÄR DET ATT VARA LYCKLIG

men var ska man börja, hur ska det sluta, och vad ska jag göra där i mellan??

jaja nog om de, jag var även och sökte ett jobb igår verkade gå bra ska antagligen jobba där i 2 veckor när en ska in och opereras . så det är i alla fall nått :), oooohh ja  jag har äntligen fått min lön från mitt förra jobb med nu!!! jag var även och tränade första ggn på det nya gymmet i olofström med.. DUKTIG... var jätte skönt att träna lite. en och en halv timme blev det först stälde jag mig på nån sån där man sjunker ner med fötterna så man är tvungen att lyfta upp dom hela tiden ( vad jag e bra på att förklara) haha fatta att benen och rumpan kändes efter ett 20 min pass på den !! det som är så bra med alla deras maskiner är att man kan ställa in jätte mkt på dom. allt ifrån olika program till nivå och vikt på sig själv så det ska bli s bra som möjligt, sen ser man sin puls hela tiden på skärmen med :) efter den så gick jag över till en annan maskin som jag tog ett 20 min pass på till ajajaja i armar o mage, men flåset var uppe haha. efter de så provade jag på lite olika saker bla. för benen, armarna och magen.

nu till kruxet : är 1600  mkt pengar för ett halvårs kort ink bad ???

här är en bild på en av dom jag provade ...

se U later ... PUSSSA 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Finns väl alltid annat att stoppa hålen i med de pengarna?? ;-)

2009-01-13 @ 20:24:28
Postat av: Anna

Naaj! Det är det inte! Man måste bara hosta upp pengarna, o se till att utnyttja kortet =) Jag börjar spara nu! :)

2009-01-16 @ 09:28:36
URL: http://missquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0