oskuld???

ja igår satt jag uppe och kollade på en dokumentär om folk som inte förlorat oskulden av olika skäl, och hur det påverkade dom. en man som jag tror var 26 år (vilket faktiskt inte är så farligt, finns ju värre) han var tanig tillbakadragen och blyg. men så till det konstiga! det finns tydligen terapi för detta i amsterdam. den går ut på att män som är oskulder får en sk coach som guidar dom hur en kvinna ser ut , hur man har sex men låter även männen röra dom sexuellt klä av dom osv. kursen avslutades sedan med sex. kursen som han gick varade i 6 månader. men kursen inehåller inte bara nakenhet och tafsande, utan okså kostråd, träning och andlighet. hur skumt det än såg ut med den här stakaren som stirrade en 60 årig kvinna mellan benen medans hon försiktigt visade blygläppar och klitoris så tycker jag faktiskt att detta var ett bra påfund, jag menar han hade aldrig själv vågat ta kontakt med en kvinna och ännu mindre haft sex med dom, och det påvärkade faktiskt hans liv i övrigt. han var blyg och hade knappt aldrig jobbat, han var rädd för att kvinnor skulle göra sig löjliga över honnom och han hade aldrig ens suttigt på en säng tillsammans med någon annan förutom sin mamma.

det är ju klart att detta påverkar hans liv negativt. jag tyckte faktiskt de var lite rörande när han vågade ha sitt första sex någonsin tillslut :). (att tilllägga så tillfredstälde han inte ens sig själv)

.....till nått helt annat. livet rullar på som vanligt, ja alldeles för snabbt till och med. vet inte var jag ska göra av mig själv snart, finns för mkt känslor som inte får riktigt utlopp någonstans, jag vill ge mer och ta mer, jag vill SKRIKA, kasta mig själv över kanten och ut i osäkerheten, jag vet att jag klarar detta jag är stark. det jag ger nu är bara en bråkdel av vad ja kan ge men hur mkt vågar man öppna upp sig för nått nytt, är ju rädd att stå själv med hjärtat utslitet ur mitt bröst och inte ha något kvar.

love like U´ve never been hurt
laugh so hard that u cry
find arms that will hold U at your weakest
eyes that will see U at your ugliest
and a hart that will love U at your worst

Then u have found true LOVE

When U love someone, give them the power to destroy U, but trust them NOT TO!

vad har jag nu, det vet jag faktiskt inte och det är ovisheten som är värst. men som en god vän sa: men du har ju nått botten nu kan det bara bli bättre.... får hoppas det stämer :)

jag vill bara ha en liten hint att jag är på rätt väg att jag lägger ner tiden på rätt saker just nu, jag tror jag behöver det annars är det lätt att falla tillbaka i gamla hjulspår igen.
i like U pussar <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med oskuldprogrammet lät intressant! Vill veta mer, var och när sändes detta?! Miss you babe! Everything gonna be all right...

2009-01-22 @ 14:48:59
URL: http://missquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som vanligt kommer du komma upp till toppen igen trots att det kanske inte känns så nu.. :) Du är stark och självsäker.. det kommer du hur långt som helst på. Love ya!//S

2009-01-22 @ 20:56:23
URL: http://hotnight.blogg.se/
Postat av: Lotta

hejhej jobbat natt igen. jag får lön den 27de. så jag kan inte. vag gör du då?

2009-01-23 @ 15:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0