nu sitter jag här

...igen, i ena handen har jag en smörgås och i andra en kopp te, nej jag är ingen kaffe människa det har ni säkert redan förstått :) där emot älskar jag te, måste drickas varje dag.

idag vaknade jag till ett iiiiiissssskallt hus "pannan hade slut på pellets" alla elementen var kalla och golvet iskalt. så drog på mig min varmaste långa myskofta, travade in till wille i sitt rum där han stod så lyckligt och väntade på mig. bytte hans blöja och har gett han lite frukost , men av nån konstig anledning sitter jag ändå här utan strumpor!! fryser om fötterna men orkar inte gå upp och hämta ett par. Träningsvärken efter 3 timmars slit på gymet sist visar sina spår, i morse kom jag knappt upp ur sängen och mina varder känns som dom är 2 dm kortare, fick halta ner med ville :S.

trodde jag skulle vara mer utvilad efter ännu en lugn helgdag, men icke!!  och så undrar ni säkert: vad ska angelika hitta på en dag som denna?? ja det vet jag faktiskt inte än, inga förslag har poppat upp, ska man kanske ta och gå ut och festa till det lite?? det känns frestande måste jag säga, dansa lite dricka lite , träffa lite udda människor,, vad kan vara bättre? :D

"kämpar med min macka, är ju inte hungrig"

tänka sig igårpå en fres att jag  själv hemma på kvällen och gjorde i stort sett inget annat än städning :S detta är mysko, ingen kunde hitta på nått ? suck ! var i och för sig bjuden på en fest men kunde ju inte ta mig :(

ne nu ska jag leka av ville lite, massa pussar till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0