livet i slowmo..

vad ska jag skriva? kommer nog snart rulla på hehe , har haft bloggtorka ett tag, även "smstorka" haha anna du vet vad jag menar... 

never knew i could feel like this...?

fear not...

Come what may!!

suddenly my life has a mening

pulka, älska min underbara son, njuta av vackert väder, längta efter dig <3, önska man kunde jobba när andra vill va lediga :) , hjälpa , gråta, vara överlycklig, och vara rädd ibland det är jag de, känslor har jag gått om . jag vill leva fullt ut .

i know just how to whisper, i know just how to cry, and i know just how to lie, but i don´t know how u doing , " making love out of nothing at all"

pang pang pang , ahhhhhh trött i mina ögon.

har varit hos doktorn idag, gick väl bra på sitt sätt ,

helgen kommer bestå av lugna kvällar o gott sällskap. hur ska jag fortsätta mitt liv? snälla fånga mig när jag faller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0