hej hej massor med hej

sitter här nu igen med en kopp te och två mackor, kan ni förstå att det är min standard frukost haha:P

tro det eller ej men jag börjar sakta men säkert må bättre :D trodde jag aldrig, men så är det. Jag har fått lite nya krafter , jag har fixat med alfakassan :D , sökt massa jobb, kollat på lägenhet osv osv. är allment glad helt enkelt, tyckte det är skoj och städa till med igen, har även satt ut min ford till försäljning :) NÅN SOM VILL HA!! hahaha

igår fick jag oväntat besök på morgonkvisten av helena ... HON VA BARNFRI hahaha så vi pratade massa o så lärde jag henne att spela guitarhero, men de hon rockade mest på va faktiskt micken haha . såååå ANNA vi har en sångare te vårt band nu :D ja på gitarren du på trummor o helena ska sjunga ... PERFA. jaja sen efetr de hängde jag med henne hem o tog ville med mig så han kunde leka med bella och lukas, där blev det puskalas :-* hehe

annars idag händer det inte så mkt mer än att jag nog ska ta och träna på gymmet ikväll hade jag tänkt. just! handla med! tänkte även ta o röja lite i källaren så de är lättare att hitta sina grejor sen ..

 min lilla prins innan sitt ett års kalas

puss<3

Kommentarer
Postat av: Saara

Jaså så du får alfakassa? :D

2009-01-28 @ 14:34:00
URL: http://hotnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0