hej hej alla

idag känner jag mig lite halvt illamående, hehe men det går snart över ;)

ville ligger just nu och sover och jag njuter av ett tyst hus ... som för den delen behöver städas haha. ska ta tag i de snart. sitter här och letar jobb och lägenhet, känner hoppet om livet börjar krypa sig på igen :) efter regn kommer solsken!! heter de ju

idag ska jag nog ta och träna igen är ju så s**** skönt och känna att ma lever :)
( på tal om de haha pengar man lägger på sin kropp får man till tusen tillbaka, det är det bästa man kan investera på!! man lever bara en gång så se till att göra de med stil haha) *pik till dig A som gav en kommentar i mitt förra, du har såklar rätt att det finns mkt mer man behöver lägga pengarna på men ibland får man va snäll mot sig själv me :)*hihi

orkar inte skrva mer nu ..

pussar alla som förkänar de <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja lite ego är du allt!! ;-) köp något kul till Ville istället! Man kan träna sin kropp hemma och äta mindre dil lille fis!!

2009-01-15 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0