fredag ! :)

hej hej hallo idag är det fredag weee, äntligen helg. jaha gissas vad jag gör nu som jag i stort sett alltid gör när jag bloggar så här dags...JAPP du har rätt jag dricker te och äter två mackor :D hur kunde du veta de ? haha

jag har fortfarande träningsvärk sen förra träningen , blev än 2 timmar igen på gymmet. man måste ju komma iform till sommaren , har även varit och solat så man fick sig en liten bränna.

jaha vad ska man hitta på under helgen då?? det är frågan . hmmm ja ikväll ska väl jag hitta på något, blir väl kanske någon fest , sen fyller ju jimmy 26 ÅR på lör så då skulla han väl på krogrunda med grabbsen... hehe tiden går fort , ja han är ju närmare 30 än 20 nu hahaha (ssschhhhhh säg inte jag sa de hahaha) på lör blir det även fika för familjerna . sön kommer nog gå åt till ville , kanske skulle man åka till de där buslandet i kristianstad då skulle han nog bli glad :D.

annars är allt som vanligt än, förutom att jag har fixat så jag börjar få pengar igen :D behövdes värkligen , så förhoppningsvis kan man börja flytta ut snart.

trodde inte jag skulle sakna dig som jag gör

 oj höll nästan på att glömma!!!! jag o anna bakade igår ... hmmm vi var sååå duktiga tyckte vi tills vi kom på att man faktiskt ska dubbla ALLA ingedienserna när man gör dubbelsats!!!! hahaha ja jag skulle ju mäta smöret, hmm det ser lite lite ut tyckte jag men både jag o anna kom fram till att de nog stämde :D och undertiden mätte hon mjölet, det var ju bara de att smöret och mjölet mättes som en kaka, rästen dubblade vi.... hahahaha , sen skulle jag inte nämna att vi båda var snuvigaoch vissa igedienser togs ut ut skafferiet med hjälp av fötter och ett o annat äggskal trillade i smeten... men mmmmm ja gott de blev hah:D sen kom vi på den ultimata iden att laddaren som anna så länge letat efter nog va i skåpet över skafferit, och som ni säkert vet så är ju varken jag eller anna så långa. HM JA VET jag lyfter dig anna!!! Ajajaja nej de gick inte fick släppa igen *Träningsvärk* sen knöt jag händerna så hon fick ställa sig i dom. efter två vingliga försök kom hon upp o kunde se , gissa vad! den var inte där heller :D haha
hehe japp livet är ett mysterium, precis som mina känslor Och musiksmak

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0